Sunday, February 12, 2012
Monday, January 2, 2012
AL-FATIHAH
~ 2 hari lagi...genaplah 40 hari pemergian abang-abangku mengadap Illahi. Arwah menghembuskan nafas terakhir pada hari yang sama di 2 masa dan tempat yang berbeza. Pada pukul 3.30 pagi, abangku yang ke-3 'pergi' di pangkuan ayahku di Kg. Melayu. Di kala talkin sedang dibacakan semasa upacara pengebumian arwah, kami mendapat satu lagi kejutan. Abang sulungku yang ditahan di hospital sejak beberapa hari sebelum, juga turut 'pergi' menemani adiknya. Kejadian berlaku tidak lama selepas waktu Zohor. Kini tinggallah kami 3 beradik. Semoga mereka tenang di sana...setelah menderita lama di dunia ini. Semoga Allah memberi ketenangan kepada kedua ibu-bapaku...dalam menghadapi peristiwa ini. Maaf aku tak punya kekuatan untuk bercerita lebih terperinci tentang kejadian yang menimpa. Cuma mengharapkan kalian turut mendoakan kesejahteraan mereka di sama. Sekian~
Al-Fatihah untuk :-
Mohd Faris (16 Mei 1965 - 26 November 2011)
Mohd Fuad (26 Oktober 1969 - 26 November 2011)
Monday, November 14, 2011
Sunday, October 30, 2011
PRE-GOODBYE TO 20s
Yezzaaaaa...tak sangka nih aku dah masok 29 tawon...adeh...lepas ni dah masok 30an lak kan...dah era umur kakak-kakak nih...tua gilo rasa kalau orang tanya umur brape? Hmmm...30...huh!
Bday celebration tawon ni simple-simple je sebab Encik Suami baru discharged dari hospital one day before...tapi sangat tak sangka Encik Suami sanggup gagahkan diri pergi mencari hadiah untuk isteri tu. Terima kasih banyak-banyak yer dear. Lunch pulak dibelanja oleh opismate...dan disambung dengan dinner at my parents house.

See??? pasangan secocok untuk Scorpio = Taurus. Yesss...Encik Suami memang seorang Taurus. Warna bertuah = Merah? Oh...kena banyakkan collection baju merah ni. Hari bertuah = jumaat? Kebetulan pulak harijadi aku tawon ni jatuh pada hari jumaat. And lastly hadiah buat wanita Scorpio = tas tangan? Eh macam tau-tau jek Encik Suami ni sebab memang dia bagi hadiah handbag ponnn...oooohhhhh....
Dahla end citer pasal birthday tu. korang perasan tak sekarang ni malas gilo aku update blog nih. Tak tau la kenaper...banyak je cerita tapi adeh malasnye nak menaip bagaiii...mungkin blog ni nak kene reconstruct kottt...nak cari layout baru...nak cari header baru...tapi bile nak buattt??? Thats a question only me knows the answer...huhuhu...korang tunggu je la yerk...
- Posted using BlogPress from my iPhone
Monday, October 17, 2011
TAK TAHU ~~~
Tak tahu bila nak update belog
Tak tahu bila nak edit gambar
Tak tahu apa nak type
Tak tahu bila nak rajin
Uhuks...
- Posted using BlogPress from my iPhone
Subscribe to:
Posts (Atom)
