Monday, May 30, 2011

NYAHLAH ENGKAU PEROSAK!!!


Tajuk entri biasalah mesti nak gempak punyerrrr....korang nampak tak dalam beberapa hari yang lepas ni aku ada letak ticker diet program konon-konon aku...iskkk...berharap sangatlah kali ni bukan hanya konon-konon sebab Encik Suami dah invest banyak ni nak tunaikan permintaan aku.


Tapi yang sedihnya...makhluk perosak ni datang menggoda...eh...bukan datang sebenarnye...aku yang cari...carik pasal!!!


Lepas masakkan Encik Suami dinner yang simple-simple harini...dia ajak pulak lepak-lepak...almaklum dah lama tak lepak malam-malam sejak dah ada anak ni...Makanya kami pon bergeraklah ke Secret Recipe JJ Permas Jaya...lalu di situlah aku berjumpa makhluk-makhluk perosak ni...huh...puas aku tepis (puaslah sangat...padahal merelakan dalam hati sambil buat-buat rasa bersalah)...


Meh layan apa yang aku katakan makhluk perosak tadi...

























~~ yogurt cheesecake, black forest cheesecake, 
caffe mocha & fresh watermelon juice ~~





Haaa...amek ko...betolkan mereka ni makhluk perosak??? O'oooooo....cemaner nak kurus ni????




p/s : buat penasihat program diet saya (sila sedar diri siapa anda), maaf program minggu ini tidak berapa menjadi...uhuk...saya menyesal dalam kekenyangan dan kepuasan...WAKAKAKAKAKAKA






- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment