Monday, December 13, 2010

ABANG KECIK

Hmmm...dah lame tak tempek gambar jikol aiyee kan??? Dah 1 tahun 4 bulan dah umur dak kecik ni...kejap je dah membesar...makin bijak...makin keletah...makin garang...makin aktif...dan sumer-sumer pon 'MAKIN'!





- dulu saya sekecik itu...sekarang saya sebesar ini... -





- yeay!!!beskal baru!!!gembira dapat pow papa ko ehh!!! -





- haahhh???!!!! (muka nada terkezut) -





- sebok sangat nak pakai hairband mak die...hamek ko!!! -





- bapak borek...anak melentik-lentik!!! -





- jauh giler main gelongsor sampai ke shah alam -





- ha!!! amek gambar sape tu??? -





- pyjama baru kotak-kotak...dah macam p.ramlee...hehe...(abaikan baju berlonggok tak berlipat tu yerrr) -





p/s : abang kecik bukanlah bermaksud die sudah ade adik tetapi disebabkan die sudah jadi abang kepada 2 orang sepupu kecil dalam keluarga aku dan mertua. Adik jikol??? Tunggu la tawon depan baru aku pikirkan yerrr....aku nak melawa-lawa dulu sebelum kembung kembali.







- Posted using BlogPress from iPhone

No comments:

Post a Comment