Friday, June 11, 2010

MARI BELAJAR

saje nak bagitau..esok bersamaan Sabtu, 12 Jun 2010, 1 Rejab 1431..aku ngan Fai (my office-mate a.k.a hantu mekap-mate) akan attend satu workshop yang di'organize' oleh MAC. Aritu mase gatal-gatal singgah kat MAC JUSCO TEBRAUCITY..tengah dok belek-belek barang yang nak dibeli..tetibe Encik Suami terpandang lak advert pasal workshop ni..memule aku takdela bersungguh pon nak pergi..tapi dengan sokongan padu si suami (pa sokong ma ni ikhlas kan??? ngeheheheh)..aku pon setuju la nak join dengan syarat ade member nak pegi sekali..pastu teringat lak cik (bermula dari 29 may 2010 sudah bertukar menjadi 'puan') faizura ni pon macam aku jugak..gile sekali ngan acara-acara camni..esoknye mase kat ofis..aku pon dok promo la kat die suruh join aku skali..dan seperti yang dijangka yer..die nak join jugak..maka dengan rasmi lah esok lepas keje (maklom kami keje alternate saturday yer..)..balik rumah untuk siap-siap..jikol kene dok ngan tokmi+tok ayah dan sepupu-sepupu sekejap sementara mama pegi 'kelas'..cian jikol kan..iskiskisk..


ACARA : MAC WORKSHOP
MASA : 3 - 5 PTG
LOKASI : THE PUTERI PACIFIC, JOHOR BAHRU
BAYARAN : ***** rahsie*****



 

nanti aku hapdet lagi eh pasal kelas ni..tapi harap gambar lawa lah sebab gune kamera i-phone je..dslr suami bawa ke mumbai..huhu..ini lagi satu cerita bakal aku hapdet..dengan tema 'sayangkan isteri..tinggal-tinggalkan'...*sedih*

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment