Saturday, February 19, 2011

CUTI-CUTI CNY DAY 1

dua minggu lepas...aku dan Encik Suami seperti biase akan mengambil kesempatan cuti panjang untuk balik ke Klang. padahal cuti raya cina jek...tapi kitorang punye excited ngalahkan raya puasa...siap amek 2 hari extra cuti...harharhar...dengan alasan...sebelum Encik Suami berangkat ke India...boleyla die abeskan masa ngan family dia lama sket...best tak?

agenda hari pertama cuti...nak bershopping kat IKEA...macam-macam nak beli...macamla naik kete MPV bagai...padahal ncik MYVI jek...wahahahaha...kitorang pegi berempat...eh silaf...empat setengah....aku, Encik Suami, dan dua orang adik iparku...Ain dan Syahira...tak dilupakan abang kecik Jikol Aiyee. banyak gak la yang dapat aku borong (ye...aku borong...Encik Suami bayar...sampai kat kaunter seperti biase wat muke tak paham...kuikuikui). Kebetulan kitorang terserempak ngan ex-coursemate merangkap ex-housemate Encik Suami. ha..ape lagi...dapat la kami diambil gambar...wahahahaha...gilo batak kat ikea pon nak amek gambar bagai...tapi aku suke...aku kan suke bab-bab glam2 nih...x caya...tanye dak opis...


ngan papa


ensemnyerrr anak aku nihhhh


ngan papa n mama mok


kami


gosip : ade la satu family ni..memula kitorang terserempak ngan si mak, anak pompuan slightly besar sket dari jikol dan bibiknya...si jikol ni biase la...peramah...tegur la dak tu...standard la budak-budak...yang dak pompuan tu pon respon je la...siap bila jikol dah main kat tempat lain...budak tu nak kejar lagi eh...hah...perigi carik timba nih...tapi yang takleh tahan...si mak budak ni...perghhhh...tahap sombong jenis ape ntah aku tak tau...wat muka jek kalau terserempak ngan kitorang nih...macamla anak aku nakkkk sangat kat anak ko tuh...haram btol...siap sekali tu aku nampak die bisik-bisik ape ntah ngan adik-bradik die tuh...aduhai...patotnye ko tu manis-manis muka jek dahla...bukan luak pon...budak-budak ni umur satu-dua tahun...kalau anak aku tu bujang...die pon tak teringin nak tegur anak ko tu...ngan budak ponnn nak menyombong...seb la aku tengah bz nak bershopping...so takla layan sangat perasaan saket ati tu...haha..

No comments:

Post a Comment