Saturday, October 16, 2010

TANDUS

tajuk pun dah sedey...tak bersemangat...sayu...pilu...hiba...rendah diri...kasihan aku tengok blog aku sendiri ni..dah lama sangat terabai..dah lama tuannya tak belai...yang ado pon hanya ditampal gambar-gambar je..ingat ni blog skrap ke? (macam buku skrap tu la...)

maka dengan tahap kekeringan idea ditambah dengan kemalasan di samping kesuntukan masa...aku rasa lebey baik aku umumkan sahaja blog ini sebagai 'picture blog' atau dalam bahasa ibunda 'belog bergambar'. aku akan cuba sedaya upaya merakam momen-momen bermakna yang berlaku di sekelilingku..dan akan aku tampal di blog ini...maka dengan itu...nantikan sahaja cerita-ceriti baru...eh, gambar-gambar baru la...yang akan aku muat naik tak lama lagi...TUNGGU~~~~~~~~~~~~~~














p/s : ade ke perkataan muat naik? kalau tak paham...itu adalah penterjemahan kepada 'upload'.

No comments:

Post a Comment