Wednesday, July 7, 2010

USTAZ ZIKRUL

ni adalah entry malas yang teramat ringkas dan simple tapi masih juga mahu buat satu entry untuk tidak menyepi terlalu lama..bukan tak punya cerita untuk dikongsi..tapi penuh jadual untuk diisi..(padahal cakap jekla MALAS)..

dalam satu-dua minggu ni, my baby jikol sudah develop satu skill baru..yang comel dan tak boley tahan kalau tengok..boleh gelak golek-golek dan rasa mahu cubit pipi dia...hhhmmmm....

jikol sudah pandai gerak-gerak (ke...geleng-geleng?) kepala bila dengar kami@kita@tv astro oasis tu berzikir...tapi gerakan kepala dia sangatla lucu dan kadang-kadang sampai tahap dah habes berzikir pon..kepala dia tak habes goyang lagi..cemaner tu???

ni aku tempekkan satu video yang sempat dirakam..maaf sebab rakaman sangatlah pendek dan kualiti gambar tidak memuaskan...tapi bersyukur je la sebab ada juga video yang boleh korang tengok..kan???

SELAMAT MENJAMU MATA~~~~~~!!!!




oh..nak tempek jugakla gambar zikrul sekeping-dua..hari ini (5 julai 2010) genaplah usia jikol 11 bulan...tak sabar nak tunggu dia pandai jalan...SMILE!!!!! :D




No comments:

Post a Comment