Tuesday, March 30, 2010

CERITA SEDIH DI HARI CUTI

Cerita sedih pada cuti CNY yang lepas - tempat : Jaya Jusco Bukit Raja (cemane aku leh sampai sane? balik rumah mertua la..ape lagi..)

Korang2 tertanya tak apa yang aku sedihkan tu? Ala...korang ni...takkan tak dapat teka..aku  kehilangan 'ear'-phone kesayangan (sebenarnye takdelah berapa nak sayang sebab di hati dah lame mengidam2kan telefon baru - yup..'ear'phone tu adalah panggilan manja pada telefon Nokia 6120 Classic ku sempena aku yang mengidamkan eye(i)-phone).

Nak dijadikan cerita, Rabu lepas aku dan Encik Suami berhajat nak buat Movie Marathon sempena boleh tinggalkan Zikrul under care makcik2nya..Maka kami pon mule lah planning for movie marathon. Encik Suami dropkan aku dulu untuk claim our booked tickets sebab sampai kat JJ tu pon dah agak lambat. Aku dengan sengajanye simpan my 'ear'-phone di poket jeans dengan niat kalau Encik Suami calling-calling nanti..bolehla alert. Dan disebabkan tak ade siape2 pon yang call dari awal hinggalah ke akhir movie pertame (aku tak silentkan phone sebab yakin phone tu tak berbunyi dek bateri yang hampir kong)..makanye kesedaran tentang kehilangan sang 'ear'-phone itu hanyalah selepas kami solat Asar dan aku baru tergerak nak seluk2 poket ni..O'oooo.....(tapi aku dan Encik Suami tetap teruskan second movie kami..ngeee~~~~)

Ni lah sedikit sebanyak kisah sedih aku di hari cuti tu..tapi sedihnye tak berpanjangan sebab aku ade cerite baru..~~~:D

Korang2 tunggu jekla next entry yer..itupon kalau mood RARARA-jin (macam lagu bad romance tak?) datang...Dadaaaaaaa

No comments:

Post a Comment