Saturday, January 2, 2010

my first blogging trial...



tengok tajuk pon dah tahu..ni kali pertama aku create blog and this is my first ever entry..ngehehe..ntah haper2 la aku akan merepek jap lagi ni..(saye budak baru belajar..kalau salah tolong tunjukkan..tapi saye bukan budak kurang ajar tau..)

perghh..gile lame niat di hati nak buat blog sendiri..tapi takde semangat yang jitu...chewahh..encik suami pon dah sound2 suruh buat blog sendiri apart from dok bace blog orang jek..tapi mampukah aku? kreatifkah aku?ade mase kah aku? aper patot aku tulis?



dah2..ape kate kite berkenalan sempena hari persekolahan yang bakal dibuka semula isnin ni..aku (mama zikrul) puan isteri kepade encik suami (papa zikrul) dan dah hampir 5 bulan menjadi mama kepade (zikrul la)..membanting tulang empat kerat dalam Oil & Gas Field (cehh..padahal slalu amek AL)..org selatan jati..umur?tak payahla nak tahu..keypo lak korang ni..ekekeke..yerr..seperti gambar tertera..itula mama zikrul yang sering membuli anaknye tanpa niat (sebenarnye kami saling buli-membuli)..dan yang comel tu la pak haji zikrul wannabe..

okla..that's all folks..aku rase nak end up sampai sini dulu..second chapter will be continue later....dadaaaaa...

No comments:

Post a Comment